مدت زمان مطالعه کمتر از 1 دقیقه

هوشنگ توکلی شمع شب‌چراغ نمایش «گاوزن» را روشن کرد

آیین شب‌چراغ نمایش «گاوزن» با حضور هوشنگ توکلی هنرمند پیشکوت تئاتر و سینمای کشور در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

news5463001

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «گاوزن» به کارگردانی میثم عباسی شب گذشته با حضور هوشنگ توکلی در آیین شب‌چراغ نمایش افتتاح شد.

هوشنگ توکلی بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر کشور پیش از افروختن شمع شب چراغ این نمایش، برگزاری این مراسم و گردهم‌آیی مهمانان و هنرمندان برای افتتاح اجرای نمایش را اتفاقی خوب توصیف کرده و گفت: «این که در این اوضاع و احوال و شلوغی گاهی پیش می‌آید که آثار هنرمندان جوان را می‌بینیم اتفاق خوبی است. افتتاح نمایش از جمله شب‌های خوب برای همه است.»

او برای گروه نمایش و هنرمندان آن آرزوی موفقیت کرده و افزود: «انشاالله این کار با موفقیت ادامه پیدا کند و برای فعالیت هنرمندان جوان تئاتر راه گشا باشد.»

توکلی در پایان صحبت های خود از این که نویسنده جوان به سراغ تاریخ معاصر کشور و به اتفاقی که برای تماشاخانه سعدی افتاده، پرداخته است، را مورد تمجید قرار داد.

در ابتدای مراسم میثم عباسی نویسنده و کارگردان نمایش «گاوزن» ابراز امیدواری کرد که تماشاگران و مهمانان از دیدن این نمایش لذت ببرند.

این نمایش که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا کاشانی‌موحد و مجری طرح آن محمدکاظم‌تبار هستند به وقایعی از کودتای بیست و هشت مرداد 1332 می‌پردازد که تماشاخانه سعدی توسط نوچه‌های شعبان جعفری به آتش کشیده می‌شود. 

در این نمایش نادر ‌فلاح، حمید مهین دوست، حدیث تهرانی، علی ‌برجی، امیر ‌عدل ‌پرور، زیبا ‌کاظمی، علی باقری، امین موذن، مبین آذربایجانی، مانی ‌محمدی، محمدرضا ‌رنجبر، غزاله میرویسی، نورالله معصومی، عرفان سعیدی، امیرعلی ‌رازقی، پوریا ‌پارسیان، هدی محبی لادمخی، احد توحیدی را، امیرحسین ‌آزادی به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «گاو زن» هر روز غیر از شنبه ها در ساعت 20 تماشاخانه سنگلج روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این نمایش را از طریق سایت‌های گیشه تئاتر و تیوال تهیه کنند.

نظرات

0
نظر خود را ثبت کنید