مدت زمان مطالعه کمتر از 1 دقیقه

حمید نیلی به تماشای «غرمپشا و کشتن چراغ» نشست.

حمید نیلی، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور به تماشای آخرین اجرای نمایش «غرمپشا و کشتن چراغ»، نمایشی از هنرمندان جزیره هرمز نشست.

Q9AJ5
به گزارش ایران تئاتر، نمایش «غرمپشا و کشتن چراغ» کاری از هنرمندان جزیره هرمز شب گذشته 18 خردادما در حالی اجراهای خود را به پایان رساند که میزبان حمید نیلی، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور بود.
این نمایش که نوشته ابراهیم پشتکوهی است، با کارگردانی محمد سلامتی هرمزی از 7 خرداد 1403 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت و میزبان تماشاگران پایتخت نشین شد.
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، پس از اجرای آخر نمایش «غرمپشا و کشتن چراغ»، با ابراز خرسندی از تماشای اجرای هنرمندان جزیره هرمز گفت: «نشان دادن آداب و رسوم شهرهای مختلف بسیار حائز اهمیت است و آن قدر جذابیت دارد که می‌توان به آن نگاه بین المللی داشت.»
او با اشاره به اینکه باید از  اجرای نمایش‌های استان‌ها حمایت شود، افزود: «تماشاخانه سنگلج این روزها بستری برای اجرای آثاری از شهرهای دیگر کشور را فراهم کرده است و امیدوارم که این روال ادامه داشته باشد.»
در این نمایش زهرا سلامتی هرمزی، اسماعیل اوج هرمزی، نادر پیشدار، شایان زارعی، حسین غلامپور، علی ملاحی و زهرا نیک به ایفای نقش پرداختند و اجرای موسیقی این نمایش را گروه موسیقی زاروگه بر عهده داشت.

نظرات

0
نظر خود را ثبت کنید